PROMOCIÓN DE EMPLEO JOVEN E IMPLANTACIÓN DE LA GARANTÍA JUVENIL EN I+D+I

L'Institut de Materials Avançats de la Universitat Jaume traurà en breu una plaça de personal tècnic en el laboratori de materials i tecnologies de impressió.
La retribució íntegra mensual, inclosa la part proporcional de les pagues extres, serà de 1.368,5 euros en concepte de sou base.
Els candidats han d’estar en possessió de la titulació de Grau en Química, Grau en Enginyeria Química, Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials, Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Elèctrica o equivalents.
Es valoraran com a mèrits preferents:
• Formació acreditada o experiència professional relacionada amb el perfil de la plaça en les activitats següents:
1. Intendència general de laboratoris, administració i control de compres.
2. Revisió i manteniment periòdics dels equips.
3. Disseny de peces per a petits muntatges.
4. Posada en marxa i control del funcionament dels equips d'impressió.
5. Preparació de mostres per a l'anàlisi estructural i optoelectrònic de materials.

• Acreditació d’idiomes: valencià, anglès...

Serà requisit imprescindible, en el moment de la formalització del contracte, que la persona seleccionada estiga inscrita en el fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil del Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social, els requisits específics del qual es poden consultar en la pàgina web següent: https://garantiajuvenil.sepe.es/login.action?, per la qual cosa haurà d’aportar en aquest moment, document acreditatiu de l´alta en el fitxer, en data de firma del contracte. En cas contrari es formalitzarà el contracte amb la següent persona de la llista de reserva que complisca l'esmentat requisit.

Les tasques a desenvolupar son:
• Intendència general de laboratoris, administració i control de compres. Control d'estocs, emmagatzematge i reposició de reactius i materials.
• Revisió i manteniment periòdics dels equips per a preparació de recobriments i dipòsits.
• Disseny de peces per a petits muntatges.
• Disseny i síntesi química de formulacions de les tintes i materials.
• Posada en marxa i control del funcionament dels equips d'impressió.
• Preparació de mostres per a l'anàlisi estructural i optoelectrònic de les capes i recobriments. Redacció de memòries, protocols d'actuació i bones pràctiques, i informes de les diferents activitats.
La jornada de treball es temps complet (37,5 hores setmanals).
Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se al professor Francisco Fabregat Santiago, adreça electrònica: fran.fabregat@uji.es

Deadline date:
Friday, November 15, 2019

If you are interested in applying for this job offer, click here