L'institut INAM UJI estem interessats en candidatures d'investigadors joves de trajectòria excel·lent reconeguda, amb temes complementaris als existents i que s'adapten a la vissió i missió de l'INAM, per optar al programa "Subvencions per a la contractació d’investigadores i investigadors doctors d’excel•lència per a desenvolupar un projecte d’I+D+I a la Comunitat Valenciana"
Convocatòria PLA GENT de la Generalitat Valenciana
Termini de presentació de sol•licituds: del 15 de Maig fins al 15 de Juny de 2018
Tramitació web: http://www.ceice.gva.es/ca/web/ciencia/convocatorias_2018
Cada investigador només podrà presentar una sol•licitud
Durada: serà de quatre anys (48 mesos), prorrogables fins a dos anys més.

Requisits dels aspirants
Podran sol•licitar aquestes subvencions els investigadors que en el moment de presentació de sol•licituds no mantinguen vinculació amb cap universitat pública o centre d’investigació valencià i que reunisquen, almenys, un dels requisits següents:
a) Ser beneficiari d’una ERC starting o consolidator i estar desenvolupant aquesta ajuda i projecte en una universitat o centre d’investigació fora de la Comunitat Valenciana.
b) Haver superat la fase 1 del procés d’avaluació de les subvencions ERC (starting/consolidator) o haver sigut beneficiari d’una ajuda Ramón y Cajal o MSCA-IF.
c) Disposar, durant el termini de presentació de sol•licituds, d’una experiència des de la lectura de la tesi doctoral entre tres i dotze anys i haver realitzat una o diverses estades postdoctorals en centres d’investigació de prestigi internacional que acumulen, com a mínim, un período total de tres anys.

Financiació: La subvenció anual per a cada un dels contractes a temps complet serà de 70.000 euros, destinats a finançar el salari i la quota empresarial de la Seguretat Social. La retribució mínima anual a rebre s’haurà d’indicar en cada contracte i serà de 52.990,15 euros bruts anuals.
De la subvenció anual de cada contracte establida en l’apartat
anterior (70.000 euros), el percentatge d’ajuda finançat per la Generalitat en cada una de les anualitats serà el següent:
‒ 100 % per al primer any
‒ 80 % per al segon any
‒ 70 % per al tercer any
‒ 50 % per al quart any
Per a les pròrrogues, el percentatge de cofinançament de la Generalitat podrà arribar dins al 50 % del cost dels contractes. Les entitats beneficiàries hauran d’assumir cada anualitat la resta del finançament dels contractes.
La subvenció es complementarà amb una dotació addicional a la disposició de l’investigador per a l’execució del projecte. Aquesta dotació tindrà un límit màxim anual de 50.000 euros i es determinarà en la resolució de concessió en funció del pressupost del projecte i del resultat del procés d’avaluació. Gastos elegibles: els gastos que normalment finança Conselleria en un projecte com Prometeo

Deadline date:
Friday, June 15, 2018

If you are interested in applying for this job offer, click here