Busquem candidats per formar l'administració de l'Institut de Materials Avançats
El titular serà responsable del suport operatiu, administratiu i financer diari de l'INAM, i actuarà sota les instruccions directes del Director/a de l’Institut, o el personal que dirigeix projectes d'investgacxió específics. S’espera una persona meticulosa, ben organitzat i segur de treballar amb fulls de càlcul, sistemes administratius i de finances web i un lloc web multimèdia i multilingüe, amb oficina a distància via dropbox. Podrà treballar per iniciativa pròpia i dins de l'equip, autogestionar una variada càrrega de treball amb prioritats competidores, tractar amb calma situacions difícils o pressionades i prioritzar la seva pròpia càrrega de treball per complir els terminis, amb la flexibilitat de reorganitzar la seva càrrega de treball en breu avís per adaptar-se a les prioritats canviants de l'equip. És essencial la capacitat d'interactuar positivament i comunicar-se eficaçment amb altres membres de l'equip d'investigació i amb altres institucions, centres de recerca excel·lents internacionals, de diversos continents, amb el compromís d'oferir un alt nivell de servei.

Si estàs interessat/da en esta oferta per favor inscriu-te en l'enllaç que indica al final del text

La retribució neta mensual, serà d'uns 1900 euro per una plaça de temps complet.

Tasques:
Col·laborar com a administrador en l’Institut Universitari de Materials Avançats (INAM), amb funcions de tècnic/a superior, donant suport operatiu, administratiu i financer. El principals deures seran:
- Gestió administrativa de personal
- Gestió econòmica
- Gestió de resultats i accions d’investigació i divulgació
- Gestió espais de l’institut
- Gestió de projectes de l’institut
- Gestió de laboratoris

• Nivell Educatiu Requerit: Llicenciat en Ciències Experimentals, Enginyeria, o Ciències Econòmiques i Empresarials
• Idiomes Requerits:
Anglès: Excel·lent (indispensable)
Espanyol: excel·lent
Català/Valencià: excel·lent

Mèrits preferents.
- Experiència prèvia amb la gestió/administració de projectes de recerca.
- Experiència prèvia amb la preparació i redacció de projectes de recerca.
- Experiència prèvia de gestió administrativa (econòmica, personal, etc.)
- Experiència prèvia de gestió de grups d’investigació en ciències experimentals, interaccionant amb investigadors
- Un bon coneixement de Microsoft Office (Word, Excel, Power point, etc.).
- Alguns coneixements sobre programes d'emmagatzematge i compartició de dades (p. Ex., Dropbox) i oficina online.
- Coneixements sobre gestió, emissió i arxiu del lloc web.
- Domini d’anglés oral i escrit, Estar en possessió del nivell B2 d’anglès o similar

Deadline date:
Thursday, December 7, 2017

If you are interested in applying for this job offer, click here