Doctorands de l'INAM fent demostracions a estudiants de primaria

Firujiciència es una mostra científica organitzada per un grup de professorat voluntari de la Universitat Jaume I i del CEFIRE territorial de Castelló que està adreçada a estudiants d’Infantil; Primària i Secundària. En la seua 4ª edició, que va tenir lloc el 22 de març de 2018 al pavelló de la Universitat, ha contat amb 72 tallers dedicats a demostracions i experiments relacionats amb disciplines com la física, el medi ambient, la robòtica, la química, la medicina, la psicologia, la zoologia o els recursos energètics que han esta atesos per més de 400 talleristes i visitats per més de 2.200 participants.

Diversos membres del l’INAM han participat amb un taller dedicat a la producció, enmagatzenament i el consum d’energia. Demostradors amb cèl•lules fotovoltaiques, diodes LED d’alta i baixa eficiència, motors, electrolizadors i cèl•lules de combustible s’han emprat per introduir conceptes com la conversió de llum en electricitat, l’electròlisi de l’aigua per la producció d’hidrògen, l’us de l’hidrògen com a combustible o el consum eficient.

(https://www.uji.es/serveis/use/base/orientacio/webtransiciosecundaria/es...)