L’INAM a l’ERRIN

El investigador de l'INAM, Francisco Fabregat-Santiago va participar en la "ERRIN H2020 Project Development Week"(http://www.errinh2020pdw.eu/), un event dedicat a la presentació d'idees i la interacció amb potencials socis per a projectes H2020, que es va celebrar a Brussel·les del 20 al 24 de Novembre i que organitzà la xarxa "European Regions Research and Innovation Network".
En aquestes jornades Francisco Fabregat-Santiago va presentar tres propostes de projecte: Electric Mobility Car, New Generation of Sollar Cells y Bionic Leaf. En les primeres, es cercaven socis per a el desenvolupament de cèl·lules solars de perovskita en dues aplicacions diferenciades: la fabricació de cèl·lules flexibles per a la seua integració en cotxes i camions elèctrics i el desenvolupament de perovskites per al seu us amb aplicacions arquitectòniques i semitransparents. En la tercera proposta es vol utilitzar una combinació de fotocatalitzadors inorgànics i microbis per a la generació de combustibles com ara metà o etanol utilitzant diòxid de carbó, aigua i la llum del sol. Els projectes van tenir una gran acollida en les taules redones en que es van presentar i van rebre un magnífic feedback, contactes i peticions de participació.
Cal agrair la tasca realitzada per Manuela Gómez Villalonga de la FUE-UJI, tant per la col·laboració a l'hora de proposar les idees a l'organització de l'event com per la planificació de l'agenda en Brussel·les, que va incloure reunions amb el vice-director de la unitat "New and Renewable Energy Sources" del "DG Research & Innovation" de la Comissió Europea, D. Agustin Escardino Malva, Loles Vidal, cap de projectes innovadors i EU de la casa de València en Brussel·les, Manuel Bordoy, director de l'escola Europea de Brussel·les IV, Juan Manuel Revuelta, director de Finnova i Francisca Melia directora de "Influence and Relevant Systems".