La tesi « Device Modeling of Perovskite Solar Cells using Small Perturbation Methods», defensada per Sandheep Ravishankar suposa la culminació d'un treball d'investigació excel·lent amb informació excepcional sobre la espectroscopia de impedancia y la IMPS de las cèlules solars de perovskita

La tesi doctoral que va tindre lloc el 16 de setembre de 2019 dirigida pel catedràtic Juan Bisquert, defensada pel investigador Sandheep Ravishankar del Institut de Materials Avançats, va rebre la qualificació d’excel·lent cum laude.

Es tracta d’una tesi doctoral novedosa que s’emmarca en la línia d’investigació de les cèl·lules solars de perovskita. En aquest sentit, l'investigador ha obtingut informació excepcional sobre la espectroscopia de impedancia y la IMPS que han proporcionant una nova base de comprensió dels mecanismes d'operació d'aquest dispositiu fotovoltaic.

El tribunal que va avaluar la tesi doctoral estava presidit pel doctor Pablo Pérez Boix, de la Universitat de València. juntament amb el doctor Matthew John Carnie de Swansea University i el doctor Simon Züfle de Zurich University of Applied Science.