Demà dijous 1de Març 2018 a les 13:40 serà la presentació del curs d'iniciació a l'experimentació,

L’objectiu del curs és iniciar i formar als assistents en els fonaments de la investigació aplicada en el camp de les energies renovables. En primer lloc es farà una xerrada per introduir als estudiants en el context de la problemàtica energètica actual, la importància d’energies renovables com la solar i els fonaments de funcionament de la tecnologia que es desenvoluparà durant el curs. Seguidament es realitzarà un taller d’investigació dins de les línies de recerca de l’Institut de Materials Avançats, en el que els estudiants fabricaran els seus propis elèctrodes, cèl•lules solars i dispositius opto-electrònics. A continuació el estudiants aprendran les tècniques de caracterització bàsiques d’aquests dispositius. Finalment, el estudiants prepararan una memòria on desenvoluparan les destreses necessàries per la elaboració d’informes d’investigació/tècnics. Amb aquest curs, l'alumne assolirà els coneixements i tècniques bàsiques necessàries per la recerca científica i tècnica. Aquest curs va dirigit a estudiants de primer any dels graus en Química i Enginyeria Química. El curs es de 30 hores i combalidable per 1.5 crèdits.

L'acte tindrà lloc al seminari NA1123, al 1er pis de l'Edifici d'Investigació I.

En ell es presentaran les activitats de l'INAM, les tasques que es realitzaran durant el curs i les lines d'investigació a les que s'incorporaran els estudiants.

La durada prevista serà de 30 minuts.