El passat dimecres 11 d’octubre un grup d’alumnes de Cicle Formatius de 2n CFGM d’Operacions de Laboratori del CIPFP Benicarló va visitar l’INAM. Els alumnes, acompanyats per la Cap de Departament de Química del centre, Noelia Carbó Mestre, van tindre l'oportunitat de visitar les instal·lacions de l'INAM (Institut de Materials Avançats) guiats pels professors Juan Bisquert i Antonio Guerrero, membres del grup Active Materials and Systems. Durant la seua estada els professors els van ensenyar els laboratoris i l'equipament de l'Institut d’Energia i Materials Avançats. A més, se'ls va fer una introducció a les activitats investigadores que es desenvolupen en el grup d'investigació centrades en cèl·lules solars, dispositius de memòria, síntesis d'electrocatàlisi i generació d'hidrogen. Els alumnes van visitar els laboratoris de preparació de dispositius de perovskita i evaporadors, i van veure la configuració dels dispositius solars i una mesura d'absorbància d'un material amb l'espectrofotòmetre. Aquest centre de Benicarló programa cada curs 1 o 2 visites a diferents departaments de la Universitat com una activitat extraescolar per a l’alumnat per tal de “despertar en ells la vena investigadora”. Aquestes visites educatives estan organitzades pel Programa de Visites de la Universitat Jaume I, que pretén donar a conèixer la Universitat Jaume I i els seus departaments, instituts i grups a centres de tots els nivells educatius.